Blogg
Global promotional technology manufacturer Flashbay celebrates 15th year online
Flashbay, et uavhengig globalt teknologiselskap som har over 300 000 unike kunder over hele verden feirer nå sitt 15års jubileum. Fra en ydmyk start i London på tidlig 2000-tallet har Flashbay vokst til et internasjonalt selskap med over 750 ansatte og kontorer på 4 kontinenter.
"Vi er takknemlige ovenfor våre kunder som har gitt oss muligheten til å levere reklameartikler til dem av den beste kvalitet innenfor denne bransjen", sa Phil Schlossstein, co-founder av Flashbay. "Vårt selskapets omdømme og track record er bygget på kundelojalitet og langsiktige relasjoner, og vi takker de som har bestilt hos oss og stoler på våre produkter som et middel for å representere deres verdifulle merkevare."
Vi arbeider med et bredt utvalg av kunder fra Fortune 100-selskaper til statlige avdelinger, veldedige organisasjoner, utdanningsinstitusjoner, oppstart bedrifter og alt mellom, har vi produkter som passer til alle virksomheter og organisasjoner.
Flashbay har eksepsjonell kundeservice som hjørnesteinen som gjør det mulig å tilby den beste kjøpsopplevelsen for kundene. Co-founder James Roberts mener at Flashbays vekst er takker være sine mennesker og produkter - "Vi har økt salget vårt år etter år ved å tiltrekke og beholde talentfulle fagfolk verden over, fra salgspersonell til våre interne funksjoner som produktdesignere og fabrikk divisjon ". Kunder er enige om at Flashbay opprettholder en gjennomsnittlig Trustpilot-vurdering på 9,9 / 10.
“
Vår produktportefølje har aldri vært sterkere. Vi er klare og i stand til å ta selskapet til neste nivå av ytelse ved å etablere oss selv som leverandør av salgsfremmende teknologi produkter for bedrifter og organisasjoner av alle typer og størrelser” sier Steve Webster, CEO.
I løpet av de siste årene har Flashbay utvidet seg geografisk, videreutviklet distribusjonsnettverket og gjort store fremskritt i Asia Pacific. Vi opererer for tiden i fem hovedmarkeder: Europa, Nord Amerika, Australia, Asia og Sør-Afrika.
Selskapets hovedfokus er å fortsette veksten gjennom produktinnovasjon og foretningsdrift, basert på merkevaren som kjøpere stoler på og konkurrenter sliter med å etterligne.
“
Suksessen av de første 15 årene ble bygget på en enkel produktklasse. De neste 15 årene vil være å fortsette å bygge på det solide grunnlaget vi har og bygge ut en bredere salgsfremmende teknologiportefølje” konkluderer Ieuan Williams, COO.