Blogg
Markedsføring på messer
Forfatter: Sarah Chambers
Messer og arrangementer er en flott måte å tiltrekke seg nye kunder på. Men ofte må du konkurrere med dusinvis av utstillere om å komme i rampelyset.
Hvordan kan du skille deg ut fra konkurrentene på disse arrangementene?
Invester i en god pidestall.En av de største utgiftene ved å delta på en messe er standen, og det er det en god grunn til. Lyse, fargerike og moderne stands tiltrekker seg besøkende. Monotone og kjedelige stands har motsatt effekt.
Produkter og gaverEn god måte å øke engasjementet på er å tilby gratis reklameartikler. Gjør research og tilby noe verdifullt som brukes ofte, for eksempel.
Tagger USB-nøkkel,
Energibanken,
drikkekara
Praktiske dingser.
Velg og sett sammen teamet ditt med omhu.Alle som har vært på en messe, har opplevd å bli møtt av gode eller dårlige utstillere. I en ideell verden ville personalet vært vennlig, imøtekommende og hjelpsomt. På den annen side finnes det utstillere som bare snakker stygt eller unngår folk.
Detaljer om lovforslaget.Ikke alle arrangementer er ideelle for din virksomhet. Det er heller ikke alle arrangementer som har jevnlig besøk. Spør om arrangementets historie, beliggenhet og demografiske forhold.
Er du interessert i merkevareprodukter?lett
Nettsted.for mer informasjon. Fyll ut skjemaet for tilbudsforespørsel, så vil en representant kontakte deg for å diskutere prøver og merkemuligheter.