Blogg
Beste nyttårsforsett for kundeengasjement i 2019
Med 2019 i full sving, er det på tide å tenke på bedriften din kan gjøre for å få mest ute av kundenes engasjement. Nedenfor er noen nyttårsforsett du kan gjøre for året som kommer!
1. Engasjere seg med din ansatte
Det er enkelt- fornøyde ansatte er lik fornøyde kunder. Engasjement på arbeidsplassen har en innflytelse på forholdet som kan bygges med potensielle kunder. For å vedta en mer medarbeidsfokusert kultur, prøv tiltak der personalet kan gi regelmessig tilbakemelding om prosesser, produkter og tjenester for å håndtere problemer før de oppstår, i retur proaktivt forme kundeopplevelsen
2.Prioritere kundeservice
Kunden bør være hovedprioriteten i enhver forbrukerorientert virksomhet. Kvalitetsprodukter og kunnskap om produktsortimentet gir mulighet for et mer inngående forhold og engasjement med kunden din, og vil resultere i fortsatt besøk og trafikk gjennom nettstedet ditt og murstein og mørtelbutikker.
3. Vær proaktiv
Proaktiv kundeservice er prosessen med å gjenkjenne og løse problemer før kundene møter dem. Et eksempel på proaktiv tilnærming er å følge med på sosiale medier for relevante omtaler og nå ut til de som trenger hjelp eller som har problemer. Ved å tenke et skritt foran forbedrer du kundeopplevelsen ved å eliminere ett problem av gangen.
4. Lytt til kundene dine
Den mest effektive måten å holde kundene dine glade på er å lytte til hva de har å si og handle i henhold til dette. Kundefeedbacken er gull verdt, og de gode historiene kan deles med ansatte, kunder og på nettsteder, sosiale medier og mer! Å tilby insentiver er en klassisk måte å oppfordre til tilbakemelding på. Vel en gave
som våre logomerkede gavesett som er relevant for bedriften din i økende respons.
Hold deg til disse forsettene og gjør 2019 til kundens år ved å fokusere på både kunde- og ansattes engasjement.
Om du ønsker å bestille noen av våre produkter som gaver, vennligst fyll ut vårt
tilbudsskjema og en dedikert kundekonsulent vil være i kontakt med deg innen kort tid!