Blogg
Minnepinner for portofolie
For designere og fotografer er det ingenting som er viktigere for karrieren enn å presentere sitt beste arbeidet på en profesjonell og tilgjengelig måte.
Hvordan gjør du dette?
Med disse enkle tipsene og bruk av en minnepinne med logo er du godt på vei til å få navnet ditt eller firmaet ditt ut blant potensielle kunder.
1.
Pass på at du inkluderer en rekke arbeid. Det bør være minst 30 eksempler med merknader. Du ønsker å vise din allsidige erfaring, så ikke vær redd for å inkludere ikke-klient arbeid. Hvis du kjøper minnepinner med logo fra oss kan du få alle dine nødvendige datafiler forhåndslagret på hver minnepinne.
2. Å lage innholdsfortegnelse på din portefølje kan være veldig nyttig for mottakeren. Gjør det ved å nummerere arbeidet ditt og skape tydelige titler for hvert prosjekt eller arbeid.
3. Har du besvart de viktigste spørsmålene som mottaker vil spørre? For eksempel hvem du er, hvor du er basert, hvor mye det koster og hvordan de kan kontakte deg. Legg til litt av din personlighet med et kreativt bilde for å vise at du er en ekte person med din egen stil og identitet.
Nå som du har din portefølje sortert det er på tide å skille seg ut fra mengden. Vår anbefaling for kreative sjeler er Wafer, Natur eller Trix minnepinnene. Hver stasjon kan merkes med ditt navn eller logo, og forhåndslaste data slik at hver minnepinne er klar til å brukes.
Klar for et tilbud? Enkelt. Fyll ut vårt
Få tilbud skjema og en av våre kunde konsulenter vil kontakte deg så raskt som mulig.
Forfatter: Sam Sanchez