Blogg Hvordan stå ut på en messe

How to Stand Out at an Exhibition

Å ha tilstedeværelse på industrimesser kan være en fantastisk måte å nå nye kunder. Du må forsikre deg om at alle du møter husker din bedrift for å maksimere avkastning på investeringen din.
 
Forsikre deg om at folk vet at du kommer på messen: selvfølgelig kan du sette en bannerannonse på websiden din eller i email-signaturen din, men hvorfor ikke send ut en minnepinne med din logo til dine nøkkelkontakter hvor du annonserer at du kommer og en forhåndsvisning av dine tilbud?
 
Trekk folk til din stand: det kan være dusinvis av andre selskaper med en stand på messen. Så i tillegg til å gjøre din stand interessant, hvorfor ikke trekk besøkende til deg med en gratis promoterende minnepinne med din logo og lastet med ditt spennende innhold? Hvert individ du tiltrekke er en potensiell kunde som kan bidra til å sikre din virksomhet.
 
Bli husket: brosjyrer og flyers vil raskt bli lagt til side straks messen er over, mens en minnepinne med logo, lastet med ditt markedsføringsmateriell vil bli brukt for måneder og år fremover. Dette gir din merkevare langvarig og repetert eksponering til din kundemålgruppe og forsikrer at din tilstedeværelse på bransjemessen har så stor sjanse som overhode mulig for å sanke inn nye forretninger.
 
Ring oss i dag eller fyll ut "Få tilbud" skjemaet vårt, og vi vil ta kontakt med deg. Vi hjelper deg gjennom hele bestillingsprosessen og du kan ha dine nye minnepinner med logo på kun 6 dager.

flashbay Forfatter: Matt Boland
Vær den første til å kommentere:
*
* Vil ikke bli vist
(hvis aktuelt)
Kommentarer fra forfatteren vil bli sendt til din email.
Ved innsendelse av dette skjemaet vil dine personopplysninger bli behandlet i samsvar med våre personvernsregler.